poke her face

hahahahahahahaha......
fia uppdaterar inte så jävla mycket så då känner jag att näääää, då behöver inte jag uppdatera så mycket heller. det är ju såklart mest för varandras skull som vi bloggar ( hon vet hur mycket jag hatar att blogga -.-)
men idag är det inte så mycket roligt som hänt. Har ridit 4 hästar varav 1 var min egen.
     Började med Keramik, 4a årigt sto. Fick rida själv i paddoken och hon var jäääätte duktig. Sedan var det uteritt på Bissen som skötte sig helt okej för att vara Bissen, nästa uteritt blev på Ozzy som är 175 cm och det kändes skönt att vara tillbaka bland molnen, insåg snabbt att jag saknat det! Och sist men faktist inte minst var det King :) Blev ett pass i paddoke för camilla och han var helt okej, började lite smått med skänkelvikning och han var jäätte duktig!

Alla dessa hästar är 4 år och det var jätte kul att prova andra 4a åringar än sin egen och känna lite hur långt dom har kommit osv.! :)
Jag har också bränt mina underarmar under tiden jag ridit vilket gör att ca 2 cm in på underarmen från handen sett så börjar brännan eftersom jag ridit med vantar! YEY

men nu är det iaf bestämt att jag åker till Kungsbacka fredag - söndag och det lyser upp vardagen lite mer! :) haha!!!
men nu ska jag skicka namn och telefonnr på trubadurer i skåne till min syster, fråga mig inte varför!?

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0