Ooooooh what you say, huh?

men man drar ju mig baklänges på en tvåfärgad trehjuling!
Jag fick en paus på 45 min. nu efter lunchen så tänkte att jag får väl uppdatera er lite på vad som hänt under förmiddagen! SPÄNNANDE LÄSNING :)
under förmiddagen har vi: borstat+målat alla fönster, oljat klart spol+hovslagarrummet, städat i målarskåpet, kört Carl (camillas 13åriga son) till fotbollsmatch och handlat inför kvällsmaten... GOTT

Så nu om 20 min. kl. 14.00 ska vi röra oss utåt igen så ska camilla putsa sakerna och jag pustsa på nalleballe, knoppa idag IGEN! baaaaah, det är tråkigt -.-
menmen sedan bär det som sagt av emot Botkyrka för en MSVA:1 idag igen, nb (nalleballe) har gått ner några klasser nu för att få tillbaka flytet han tappat i de större klasserna. Han har alltså som Camilla så sött utrycker det börjat göra vågen och visa magen för domarna och i klarspråk har han alltså börjat ställa sig på bakbenen. Så lite mindre press och lägre program så hoppas vi att han idag håller alla 4 ben på marken.. Vissa hästar tro sig vara så mänskliga?! höhö

Men mer update blir det ikväll om jag orkar, kommer nog inte hem jätte sent :o typ 8? så ni får kanske lite innan jag går och lägger mig för natten..
MORRS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0