Let´s compare scars, I tell you who is worst.......

godmorgongodmorgon......
fick ju som sagt sovmorgon idag fast jag jobbar (söndagar är egentligen min ända lediga dag) och självklart vaknar jag 05.58 första gången, men tvingade mig att ligga kvar till 08.15 då solen brände upp mina ben -.-

Idag ska vi skura lite i stallet, vi ska måla lite i stallet och vi ska till Botkyrka och tävla med NalleBalle..... Men vi har inte starttid förens 18.17 ikväll så det blir en lång dag idag.. SUCK!

Igår var mina vänner ute på Karisma i göteborg och jag hoppas absolut att dom hade det super kul, själv somnade jag vid ungefär 21.20. Det man saknar mest när man flyttar är alla sina vänner, det man brukade göra och även om det kändes som man aldrig gjorde något speciellt så gjorde man massor! Det inser man när man flyttat och hör alla saker dom ska göra när man själv får sitta mitt ute i skogen och tjäna 10 :- / timme. SKJUT MIG.....
          Hästarskötarjobb är verkligen inget välbetalt jobb men jag trivs riktigt bra och jag kommer utvecklas som fan när jag är här hoppas jag!
Kingen går just nu i hagen och äter gräs med sin nyfunna bästa kompis Keramik :) Dom är jätte söta tillsammans :D

Men snart kanske jag får röra mig utåt stallet för att börja tömma krubbor och vattenkoppar från vatten efter att vi tvättat stallet, känns sådär kul och jag vill egentligen inte men så är det väl att vara vuxen?! Man får göra massa skit som man egentligen inte vill....
Ajaaaaaaaaaaa....... Men vi hörs senare! Hoppas på ett inlägg innan vi åker till tävlingen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0