i´m back bitches

nu var det ett tag sen! ahaaaaaaa.......
     Update: jag har flyttat till skogen, rättaresagt malmköping där jag jobber som hästskötare åt camilla toll, jag har fått e ny häst, SB King Rascal f. 06 rascalino - king lake ( film hittar ni här: http://www.youtube.com/watch?v=0bcILdYfBnA) en underbar liten fuxvalack som jag hoppas mycket på, STUDENTEN den var underbar, en av dom bästa dagarna i mitt liv och så har jag flyttat ifrån min älskade sofia roos :(
Det är därför jag börjar blogga för att vi ska kunna hålla lite koll på varandra :P

Haha, men så jätte mycket uppdatering kommer det nog inte bli här ändå, jobbar minst 10 timmar/dag och är inte alltid tillräckligt pigg för att blogga på kvällarna efter det.
Menmen, detta får räcka för stunden för just nu ska jag sova trots att jag har sovmorgon imorgon!!!! Och så ska jag drömma att jag är med mina älskade vänner på Karisma i Göteborg för jag kan ju inte vara det......

Jaja, vihörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0