Alla vill till himmelen men få vill ju döö!

just så känner jag just nu....
min dag har flutit på riktigt bra fram tills efter lunch. Men innan lunch så tog vi alla hästar som vanligt, Grim gick ritkigt bra idag för att vara Grim och det känns som redan nu andra gången jag satt på han så börjar jag hitta knapparna :) Det  är riktigt kul för det är en häst som man får rida på verkligen men man måste lära sig att hitta "en annan känsla" för han är spänd som en stålfjäder hela tiden och det går inte att ändra på såå jaa, vad ska man göra?! Hitta en så bra känsla som möjligt helt enkelt, men fick bra creed från camilla idag vilket alltid är super kul!

King bara dansade fram, vilken underbar liten 4åring jag har :o!! Och med all hjälp jag får av camilla på han så kommer det inte bli något annat än Grand Prix häst av han ;) haha!

Sedan efter lunch börjar döden, vi skulle bära torv från skrittmaskinen till stallet och alla boxar, BIGNO!
och där dog jag, men är "bara" typ 2, 5 box kvar tills imorgon, SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT! :D
          Nu ska vi snart in till malmköping tror jag och kolla när Carl spelar fotbollsmatch och så ska jag hämta ut mitt paket från mamma; flugtäcke och min padd, ÄNTLIGEN!
(jag ska köpa godis med tror jag för jäääävlar vad jag är sugen på godis)

men nu ska jag iallafall kolla tågbiljetter så jag kan åka till mina älsklingar i kungsbacka över midsommarhelgen!

SMELL YA LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0