VÄRDELÖST!

Det är inte kul längre!
Jag får ju knappt skriva mina egna åsikter i min EGEN blogg längre för nej då kränker jag folk?
vart är världen påväg ? :S Istället för en blogg ska jag börja skicka ut mass-sms. Eller kan dom anklaga mig då också?
VART ÄR VÄRLDEN PÅVÄG?
    Ja, jag var ju tvungen att ta bort gårdagens inlägg pga av att det var en viss person som tog det KRÄNKANDE. Men jag hade ju inte nämt några namn, hur kunde hon veta att det var hon? Hm, var det en vild chansning eller var hon bara så otroligt smart?! Frågan blir hängandes i luften för det finns nog inget svar på det :o

nej just nu sitter jag och har håltimma vilket är jätte segt!
Har egentligen MASSA skvaller att skriva men det får jag ju inte? Nej, inte OKEJ!
Ska nog lusläsa dendär diskrimineringsplanen i helgen så ska jag bli supersmart och skriva så att dom inte kan säga att jag kränkt någon!! MOHAHA (jag skrattar det ondaste skrattet jag har)

          Men jag säger bara: KRIGET ÄR IGÅNG SÅ DET STÅR HÄRLIGA TILL!
återkommer med smaskigt skvaller såfort jag kommer på en supersmart plan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0