HOPPLA HEJ!

DRA MIG BAKLÄNGES SÄGER JAG BARAA!

Min skola kan då aldrig sluta förvånas, vi har ju OFC haft en smitta som inte vart en smitta fram tills stallet stängdes, SMART ASS!
   Så 1ornas stall är stängt i 3 v framöver och vi i 3ornas stall hoppas på att vi inte ska få hit sjukdomen men visst FAN försöker skolan få hit den, INGA KLÄDBYTEN HÄR INTE.
   Betalt som strippa har dom tydligen inte för strippa inne i ett gamalt omklädningsrum utan publik är ju faktist FÖR MYCKET BEGÄRT! Herregud!
     Sedan måste man ju bara tillägga att vår stallchef sjukanmälde sig i söndags! Han sjukanmälde sig för HELA veckan, och jag kan verkligen inte sluta skratta! ni som känner mig kan verkligen höra skrattet framför er va; hahahahahahahahahahaha!

          Sedan vill man ju bara cutta klassen som insett att skånska är SÅÅÅÅÅÅ ball! KILL MEEEEE!



Dressyr idag, öhm! *HOST* Gillar vi dressyr, JA! Gillar vi (nämner inga namn) ridläraren? NEJ!
      Men vi ser framåt och inser att snart är det STUDENT och sen kan vi skratta högt åt dom, YEEEEEEEEEEEEEES!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0