CHACHA!

Åt helvete med denna dagen, haft en helvets dressyrlektion nyss med en helvetes häst och ett helvete till humör men men, basta och gossip girl i eftermiddag kan nog bli bättre!

Ni får ursäkta att det har blivit lite dåligt uppdaterat och att inget nytt härligt skvaller kommer ut men jag blir minst lika ARG över det.
Jag har massa skvaller på G men inget som kan komma ut här för då kränker jag folk?! ( nej jag syftar inte på 1 person och hade jag inte skrivit att jag inte gjort det så hade la den personen känt sig kränkt igen?! ) men men, kommer tillbaka när jag kan formulera skvallret bra så jag inte kan bli fälld för kränkning :S Men tydligen får man inte skriva om vad man vill utan att nämna namn i sin PRIVATA?! blogg.

MORRS! vi hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0