BURRBURR!

ÄNTLIGEN sitter man inne i värmen! Denna helvetes, jävla kyla dödar oss!!
Jag har redan hunnit rida 1 GALEN häst, haft morgonmördartjänst och bytthästar.
Jag har också BADAT i snö, typ!

Dagens ämne hamnar åt (fortfarande inga namn) vår enormt smarta lärare som "tyvärr" inte kunde komma till lektionen men är totalt efterbliven så hon kan då inte skicka ut ett mass-sms så att alla får reda på att vi inte kommer ha någon lektion :o! HALLÅ, VI LEVER I 2000 TALET, DET FINNS TELEFONER! all creed to her!

Och nästa ämne är denna helvetes jävla idrott som man tydligen måste ha på schemat i dagens samhälle, VARFÖR?! jo, för det finns dessa feta barn som inte vet vad motion är så man måste lägga in det på schemat så de rör på sig iaf 1 gång i veckan, HELEVTES FETA BARN! vill man cutta er eller cutta er?!

Sedan denna jävla SKÅNSKA DIALEKT som vissa bara måste gå runt och snacka, VA FAN! ge er!!! Den är in i helvete JOBBIG!
Så nu mitt i all ilska ska jag sätta mig och spela lite SKIPPO :D:D YEEEEEEEY!
    Men imorgon är det äntligen hoppning iallafall så dååååå ska det hoppas så det står härliga till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0